Ugostiteljska oprema
NaslovnicaBiznisMango ulaže 70 miliona dolara u širenje na američko tržište

Mango ulaže 70 miliona dolara u širenje na američko tržište

Španska modna kuća Mango najavila je ambiciozan plan širenja na američko tržište, sa ciljem otvaranja 42 nove prodavnice do kraja 2024. godine i još 20 tokom 2025. godine. Ovaj projekat vrijedan 70 miliona dolara uključuje ulaganje u fizičke maloprodajne lokacije, novi logistički centar u blizini Los Angelesa i otvaranje 600 novih radnih mjesta.

Mango, poznat po elegantnom i modernom evropskom dizajnu, namjerava se distancirati od imidža brze mode i postaviti kao premium brend. Prema riječima izvršnog direktora kompanije Tonija Ruiza, fizičke prodavnice igraju ključnu ulogu u približavanju brenda potrošačima, omogućavajući personalizovano iskustvo kupovine i dublju povezanost sa kupcima.

“Ovo je dugoročna strategija”, rekao je Ruiz. “U SAD-u planiramo otvaranje većih prodavnica koje će nuditi širok asortiman proizvoda, uključujući muške i dječije kolekcije.”

Širenje i strategija

Mango je u posljednjih godinu dana zabilježio rast prodaje u SAD-u od više od 10%, dok su predviđanja za narednu godinu također optimistična, sa očekivanim dvocifrenim rastom. Nova faza širenja fokusirana je na Sun Belt regiju i sjeveroistok zemlje, vođena podacima iz online prodaje koji otkrivaju interesovanje kupaca iz ovih područja.

Kompanija trenutno ostvaruje najveći dio prihoda na matičnom tržištu, u Španiji, ali vidi SAD kao ključnu regiju za postizanje strateških ciljeva. Planirano povećanje godišnjeg prihoda na 4 milijarde eura do 2026. uključuje jačanje prisustva na američkom tržištu kako bi postao jedno od tri najveća globalna tržišta kompanije.

Logistika i kvalitet

Dio investicije odnosi se na izgradnju logističkog centra u Kaliforniji, koji će olakšati distribuciju i skratiti vrijeme dostave. Osim toga, Mango naglašava svoj pažljiv pristup dizajnu – svi proizvodi se osmišljavaju interno u Barceloni, a proces dizajniranja traje između sedam i osam mjeseci. “Imamo tim od 500 ljudi koji nadgledaju proizvod od početka do kraja,” dodaje Ruiz.

Izazovi i konkurencija

Ulazak Manga na američko tržište dolazi u vrijeme kada se veliki internacionalni brendovi, poput Zare, H&M-a i Uniqla, već pozicioniraju u regiji. Konkurencija je jaka, ali Ruiz vjeruje da Mangov fokus na kvalitet i prilagođavanje različitim tržištima unutar SAD-a može napraviti razliku.

“SAD je kompleksno tržište. Svaka savezna država ima svoje specifičnosti, pa je od presudne važnosti razumjeti razlike među kupcima i njihovim navikama,” ističe Ruiz.

Mango trenutno planira lansiranje prodavnica u regijama poput Pennsylvanije, Washingtona i Massachusettsa, s namjerom da proširi ponudu i zadovolji rastuće potrebe američkih kupaca. Ova strategija pokazuje Mangovu posvećenost jačanju brenda i osiguravanju dugoročnog uspjeha na jednom od najvažnijih svjetskih tržišta.

POVEZANO

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime

- Advertisment -
Google search engine

POPULARNO

ZADNJE KOMENTARISANO