Porsche, koji trenutno posjeduje 45 posto udjela u kompaniji Bugatti Rimac, razmatra opciju preuzimanja većinskog vlasništva, izvještava njemački magazin Manager. Pregovori su u toku, što je potvrdio Mate Rimac, osnivač i izvršni direktor Rimac Automobila. Prema njegovim riječima, iako je kompanija trenutno stabilna, on bi također želio povećati vlastiti udio u zajedničkom poduhvatu.
Bugatti Rimac, nastao spajanjem Bugattija i Rimca, ima ambiciozne planove da postane profitabilan do 2025. godine, unatoč prethodnim gubicima. Ulaganja u razvoj novih modela, poput Turbilon platforme s tri elektromotora, doprinijela su gubitku od 17 miliona eura u 2023. godini, u okviru ukupnih prihoda od 336 miliona eura.
Međutim, kritike na račun Rimca nisu izostale. Porsche je izrazio nezadovoljstvo organizacijom tehničkog menadžmenta i slabijom prodajom električnog supersportskog automobila Nevera, koja nije ispunila očekivanja.
Bugatti, marka s dugom tradicijom, obnovljena je pod vodstvom Ferdinanda Piëcha, bivšeg generalnog direktora Volkswagena, te je od 2005. godine poznata po modelima poput Veyrona. No, 2020. godine Volkswagen, pod upravom Herberta Diessa, odlučuje prodati Bugatti. Rimac preuzima marku, dok Porsche ostaje manjinski dioničar, posjedujući i 21 posto udjela u Rimac grupi.
Danas Bugatti Rimac zapošljava oko 900 ljudi u Zagrebu i Molsheimu, Francuska. Preuzimanje većinskog udjela od strane Porschea zahtijevalo bi saglasnost i drugih investitora, uključujući Hyundai, Goldman Sachs, Softbank i Investindustrial.
Za Porsche, strateško preuzimanje Bugatti Rimca otvara mogućnost razvoja alternativnog električnog supersportskog automobila, poput koncepta Mission X predstavljenog 2023. godine, čija serijska proizvodnja još nije potvrđena. Ovaj potez dodatno bi osnažio poziciju Porschea na tržištu luksuznih električnih automobila.