BH Pošta je upozorila građane na sve veći broj cyber napada, posebno phishing pokušaja, u kojima prevaranti koriste lažne poruke kako bi prikupili osjetljive informacije. Napadi se često predstavljaju kao zvanične obavijesti o neuspjeloj dostavi pošiljki, tražeći od korisnika lične podatke poput broja bankovne kartice. BH Pošta navodi da su svi njihovi sistemi sigurni i da pokušaji prevare dolaze isključivo putem lažnih linkova izvan njihovih kanala.
Od 2022. godine, BH Pošta redovno surađuje s relevantnim institucijama, prijavljujući pokušaje zloupotrebe njihovog imena i loga. Također, građani su pozvani da budu oprezni i da ne otvaraju linkove u sumnjivim porukama, te da izvještavaju o bilo kakvim sumnjivim aktivnostima putem službenih kanala.
Ovi napadi sve češće uključuju lažne SMS poruke o dostavi paketa, kao i oglase o “nepotraženim paketima” na društvenim mrežama, koji također služe za krađu podataka i novca. Građani se pozivaju da ne dijele svoje lične i bankovne podatke, te da odmah kontaktiraju BH Poštu ili banke ako dođe do sumnjivih aktivnosti.